-->

Maret 23, 2021

PROSPERA INDONESIA JOB VACANCIES 2021

Semakin hari akan semakin banyak calon tenaga kerja di Indonesia. Calon tenaga kerja ini, sebagian sudah mendapatkan pekerjaan dan sebagian lagi berjuang untuk mendapatkan pekerjaan. Dewasa ini informasi pekerjaan sudah begitu banyak, melainkan tidak bisa dipungkiri bahwa informasi pekerjaan di beberapa platform tidak menyertakan informasi yang valid.

Bilik Karir ini merupakan wadah untuk berbagi lowongan pekerjaan dan informasi lowongan yang bisa dipercaya. Bilik karir akan berisi informasi lowongan kerja di NGO atau Yayasan, pemerintahan, BUMN, swasta, perusahaan, atau jenis karir lainnya. Jangan ragu untuk mendapatkan informasi dari sini. Silahkan apply lowongan ini dan bagikan kepada teman-teman kamu yang saat ini sedang berjuang mendapatkan pekerjaan.

Saya yakin bahwa informasi yang valid akan memberikan pengaruh positif. Semakin banyak orang mendapatkan informasi positif akan semakin banyak juga mendapatkan kesempatan membangun karir. Selamat berjuang dan tetap andalkan Doa sebagai teman berjuangmu. Semangat.

PROSPERA Indonesia Job Vacancy: Senior Coordinator (Financial Sector Development & Inclusion), Jakarta


Prospera is seeking a full-time experienced and capable Senior Coordinator to provide leadership and technical services to the Financial Sector Development and Inclusion work stream. The Senior Coordinator (Financial Sector Development and Inclusion) will coordinate part of PROSPERA’s Economic Analysis activities, under the guidance of PROSPERA Economics, Finance, and Inclusion Lead Adviser including team management and activity coordination.  This expertise is required to assist PROSPERA Economics, Finance and Inclusion in addressing the analytic needs of engagement areas, responding to new and emerging policy issues, framing macroeconomic policy issues and at the same time managing the team. The Senior Coordinator (Financial Sector Development and Inclusion) will oversee high quality work on economic and policy analysis/research of topics relating to PROSPERA core areas: macro-economic developments and inclusive growth, the financial sector, private sector development, revenue and spending policy issues. This position is also expected to lead technical discussion with GoI counterparts in close coordination with Lead Adviser(s) and relevant Senior Technical Adviser(s).

For more information click here


Tags :

bonarsitumorang